Senin, 09 November 2015

Bagaimana Untuk Berhenti Patches Sweat

Bagaimana Untuk Berhenti Patches Sweat

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk menghentikan tompok peluh, dalam artikel ini saya Wil memberikan nasihat pakar dalam usaha untuk anda untuk belajar bagaimana untuk mengelakkan diri daripada mendapat tompok peluh.

Peluh berlebihan adalah masalah yang mengecewakan dan memalukan yang boleh sukar untuk mengubati. Masalahnya biasanya menyebabkan pesakit banyak tekanan dan kebimbangan. Apabila tompok peluh kelihatan pada pakaian anda, ini boleh membawa anda untuk mengelakkan menjadi sekitar orang lain. Ia boleh menjejaskan prestasi anda di tempat kerja dan juga hubungan anda dan kehidupan peribadi.

Peluh berlebihan dipanggil hiperhidrosis dan sebab-sebab utama ialah tekanan, obesiti dan juga ubat-ubatan tertentu.

Dalam usaha untuk menghentikan peluh berlebihan anda perlu memastikan bahawa anda menggunakan antiperspirant satu, ini adalah berbeza daripada deodoran standard kerana mereka mengurangkan jumlah peluh yang mencapai permukaan kulit anda. Dengan menggunakan antiperspirant yang setiap hari ini akan membantu anda berhenti tompok peluh membangun.

Berhati-hati tentang jenis pakaian yang anda pakai, anda perlu memakai pakaian kapas akan membolehkan udara untuk mencapai kulit anda, ini juga akan menghalang peluh berlebihan

Anda juga boleh membeli perisai yang anda boleh meletakkan di bawah pakaian. Orang biasanya meletakkan perisai bawah kawasan ketiak mereka, orang lain tidak dapat melihat bahawa anda memakai perisai dan sudah tentu mereka mengelakkan tompok peluh daripada terbentuk.

Berhati-hati tentang makanan yang anda makan, kafein telah didapati berkaitan dengan peluh berlebihan. Anda juga harus mengelakkan makanan pedas dan berempah.

Terdapat juga banyak remedi rumah semula jadi yang amat berkesan dalam menghentikan peluh berlebihan. Ini rawatan semula jadi adalah murah, murah untuk membeli dan telah terbukti untuk mengubati masalah ini selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar