Senin, 09 November 2015

Adakah Sinus Hidung Anda Pemangku Up?

Adakah Sinus Hidung Anda Pemangku Up?

Sinus hidung atau sinus paranasal, terdiri daripada empat pasang sinus, atau petikan. Ini dipanggil sinus maksila, sinus frontal, sinus ethmoid, dan sinus sphenoid. Mereka dibahagikan mengikut kumpulan kecil mengikut mana tulang di mana setiap berdusta. A sinus hidung yang sihat adalah penting untuk kesejahteraan keseluruhan badan.

Untuk jumlah itu, sinus hidung bermain lima peranan utama. Peranan termasuk, "Pengurangan berat relatif depan tengkorak, meningkatkan resonans suara, menjadi benteng terhadap pukulan ke muka, penebat struktur sensitif daripada turun naik suhu yang cepat dalam rongga hidung, dan pelembapan dan pemanasan udara yang disedut . " Ini adalah terma teknikal yang boleh menjadi sukar untuk orang biasa untuk memahami, tetapi semua sama-sama penting dalam usaha untuk menjaga badan dan hidung sihat sinus keseluruhan.

Selain daripada cadangan biasa (diet yang sihat, bersenam, dan mengambil multivitamin), ia juga memberi manfaat kepada mengambil makanan tambahan sinus hidung. Ini boleh didapati dalam pelbagai bentuk, dengan yang terbaik yang semula jadi dan organik. Terdapat orang-orang yang bebas kafein, jantung yang sihat, dan gluten percuma. Tujuan mereka adalah untuk mengukuhkan sinus hidung badan bagi mewujudkan satu sistem imun secara keseluruhan sihat. Makanan tambahan semulajadi yang diperbuat daripada pelbagai ekstrak herba, yang mana potensi dan manfaat telah diuji dengan teliti, yang telah ditanam di persekitaran yang terkawal. Dengan memasukkan semua cadangan di atas, anda akan bermula dengan sihat di tahun baru.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar