Senin, 09 November 2015

Pendekatan yang berbeza untuk Chakra, Meridian, Auric Fields

Pendekatan yang berbeza untuk Chakra, Meridian, Auric Fields

Kita semua meluahkan 28 frekuensi tenaga utama, yang menentukan pengalaman manusia. Ini 28 frekuensi kardinal termasuk, 7 chakra utama, 7 Yin dan 7 Yang meridian, dan 7 bidang aura. Mereka hadir walaupun kita tidak melihat dan tidak memahami mereka. Pada asalnya frekuensi ini adalah pada 100%, bersedia dan sanggup untuk menyediakan tahap puncak Life Force pada setiap masa. Bergantung kepada sejarah dan kenangan diadakan dalam frekuensi ini kami, akses kepada Tentera Life boleh menjadi terperangkap atau disekat. Mereka perlu mengemudi melalui halangan-halangan peribadi kolam gen, rasa tidak puas hati, diet, gaya hidup dan hubungan. Halangan ini adalah hasil daripada DNA diwarisi kami, memori jiwa kita atau pengalaman hidup.

Kita mendengar banyak perkara mengenai meridian dari ahli akupunktur, kita mendengar banyak perkara mengenai chakra daripada masyarakat metafizik dan kita mendengar tentang aura daripada pekerja tenaga, tetapi kita tidak mendengar tentang semua tiga bahagian atau unit medan tenaga yang sama bersama-sama. Ini adalah pelik kerana mereka tidak dapat dipisahkan. Kita perlu melihat medan tenaga secara keseluruhan, bukan di bahagian-bahagian. Saya ingin memperkenalkan anda kepada The Burren Tujuh Chakra Energy Systems.

Setiap chakra bukan sahaja chakra, ia adalah sistem tenaga chakra yang terdiri daripada 4 frekuensi rendah; yang chakra, meridian yin, meridian yang dan medan aura. Mereka wujud bukan sebagai nota yang tidak berkaitan tunggal tetapi sebagai arpeggio atau kord. Ini penting kerana kita cenderung untuk memikirkan chakra sebagai negara maju atau mundur, tertutup atau terbuka atau pelbagai di-antara. Hakikatnya adalah bahawa sistem tenaga chakra berada dalam komponen bertenaga fungsi keseluruhan fizikal, emosi dan mental kita dan menempatkan roh kita dalam pengalaman fizikal ini. Mereka bukan sesuatu yang terbina apabila kita menjadi pencerahan. Agak Sebaliknya, apabila kita diberitahu kita ada perlembagaan yang kuat apa yang kita benar-benar diberitahu ialah kita mempunyai akses kepada medan tenaga berfungsi dengan baik. Jika medan tenaga kita tidak bertenaga, kita tunduk kepada penyakit dan yang melampau, mati.

Oleh kerana sistem tenaga chakra anda begitu asas kepada fungsi fizikal anda, anda boleh menggunakan badan fizikal anda untuk menunjukkan kepada anda keadaan medan tenaga anda dan akses yang anda perlu aliran tenaga anda. Anda boleh melihat keadaan kesihatan chakra anda dengan melihat keadaan kesihatan kelenjar endokrin anda, anda boleh melihat kesihatan meridian anda dengan melihat bagaimana sistem saraf dan organ berfungsi dan anda boleh melihat keadaan kesihatan medan aura anda dengan melihat bagaimana sistem imun anda berfungsi.

Saya boleh memberikan contoh yang lebih baik. Kerana setiap sistem tenaga chakra juga membawa bersamanya bank memori bertenaga kira-kira 7 hubungan utama anda, untuk melihat keadaan sistem tenaga chakra melihat kepada hubungan ini. Anda boleh melihat status bidang tenaga anda dalam kesihatan dan keadaan hubungan ini. Satu contoh:

Sejauh yang anda berhubungan dengan atau berinteraksi dengan:
Ibu bapa, datuk nenek dan Tribe -
Akar Chakra, meridian buah pinggang, pundi kencing Meridian dan badan fizikal atau medan aura 1. Adrenal.
Pasangan, rakan-rakan, Kontrak -
Kelenjar kelamin Chakra, Hati Meridian, Meridian Pundi hempedu dan badan Etheric atau medan aura ke-2. Sistem pembiakan.
Kanak-kanak, Creations, diri Kanak-kanak
Solar Plexus Chakra, Limpa meridian, Perut Meridian dan badan emosi atau medan aura ke-3. Pankreas
Sendiri
Chakra jantung, hati Meridian, Meridian Usus Kecil dan 1 badan rohani atau medan aura-5. Thymus
Adik-beradik, Kawan, Rakan sekerja, Peers-
Throat Chakra, meridian paru-paru, Usus Besar Meridian, badan mental atau medan aura 4. Tiroid.
Di luar Berkuasa, Kerajaan dan lain-lain
Kening Chakra, Triple panas Meridian, Edaran Meridian, Body Rohani 2 atau medan aura-6. Pituitari.
Allah dan Semua Penciptaan
Crown Chakra, Kapal Central Meridian, Pimpinan Kapal Meridian, Body Rohani 3 atau 7 Auric Field.
Pineal / Hypothalamus
Anda sering mendengar orang berkata, saya perlu meningkatkan getaran saya atau meningkatkan tahap medan tenaga saya. Ini bermakna bahawa anda perlu menambah kepada bidang kami supaya mempunyai getaran yang lebih tinggi. Apa yang anda benar-benar perlu lakukan adalah untuk melepaskan mengehadkan kepercayaan yang menyekat akses anda, (fizikal, emosi atau mental,) supaya dapat menggunakan lebih daripada 100% daripada Tentera Hidup anda dan getaran jiwa yang disediakan untuk anda di setiap masa. Tempat yang paling mudah untuk anda untuk melihat ketidakpuasan dalam hubungan tersebut rendah dan sudah tentu cara yang paling mudah untuk melihat masalah-masalah medan tenaga di dalam badan fizikal, seperti sistem endokrin atau organ-organ anda dan bahagian-bahagian badan anda.

Seperti yang anda lihat, dengan melihat beberapa hubungan yang sangat fizikal dan tanda-tanda anda boleh melihat dengan baik pada bagaimana medan tenaga anda berfungsi dan bagaimana akses yang lebih kepada Tentera Hayat yang anda sebenarnya mempunyai. Anda tidak perlu untuk mengambil gambar tertentu untuk melihat medan tenaga anda, anda hanya perlu belajar bagaimana untuk membaca badan fizikal anda dan mengaitkan apa yang anda lihat dan membaca kepada tindakan dan fungsi medan tenaga anda. Anda perlu melihat hubungan utama anda, kelenjar-kelenjar endokrin, sistem imun anda dan sistem saraf anda dan organ-organ yang diwakili oleh meridian untuk melihat bagaimana percuma mengalir dan sihat medan tenaga anda sebenarnya.

Jadi apa yang anda boleh lakukan sekarang untuk mengakses lebih banyak Angkatan Hidup anda dan meningkatkan getaran anda?

Berikut adalah beberapa perkara yang sangat asas yang boleh anda lakukan. Anda boleh memulakan hari anda dengan berkat 7 hubungan utama anda dan anda boleh menamatkan hari anda dengan memaafkan 7 hubungan utama anda.
Ia akan kelihatan seperti ini dalam AM:
Cari tempat yang tenang di mana anda tidak akan terganggu. Mengambil beberapa nafas dalam-dalam dan mendapatkan berpusat. Sebaik sahaja anda berasa tenang dan santai di dalam - negeri untuk diri sendiri atau keluar kuat;
"Saya memberkati Sistem Root Chakra tenaga saya dan hubungan kasih sayang dengan ibu bapa saya"
"Saya memberkati Sistem Gonad Chakra tenaga saya dan hubungan kasih sayang dengan pasangan saya"
"Saya memberkati Plexus Chakra Sistem Tenaga Solar saya dan hubungan kasih sayang dengan anak-anak saya dan / atau kanak-kanak diri"
"Saya memberkati Heart Chakra Sistem Tenaga dan hubungan kasih sayang dengan diri saya sendiri"
"Saya memberkati Sistem Throat Chakra tenaga saya dan hubungan kasih sayang dengan saya kawan-kawan, adik-beradik, rakan sekerja dan rakan-rakan"
"Saya memberkati dahi saya Chakra Sistem Tenaga dan hubungan yang penuh kasih dengan kerajaan saya dan semua pihak berkuasa di luar"
"Saya memberkati Crown Chakra Sistem Tenaga saya dan hubungan kasih sayang dengan Allah dan Semua Penciptaan"
Dengan mantera ini, anda belajar untuk memberkati semua 28 frekuensi kardinal anda, melalui
berkat sistem tenaga tujuh chakra dan tujuh hubungan utama anda.

Ia akan kelihatan seperti ini dalam MP:
Cari tempat yang tenang di mana anda tidak akan terganggu. Mengambil beberapa nafas dalam-dalam dan mendapatkan berpusat. Sebaik sahaja anda berasa tenang dan santai di dalam - negeri untuk diri sendiri atau keluar kuat;
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan ibu bapa saya, datuk nenek dan suku, yang diadakan di Akar Chakra Sistem Tenaga saya"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan pasangan saya, pasangan atau kontrak, yang diadakan di Gonad Chakra Sistem Tenaga saya"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan anak-anak saya dan / atau kanak-kanak sendiri, yang diadakan di Plexus Sistem Tenaga Solar saya"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan diri saya sendiri, yang diadakan di jantung saya Chakra Sistem Tenaga"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan adik-beradik saya, rakan-rakan sekerja dan rakan-rakan, yang diadakan di Throat Chakra Sistem Tenaga saya"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan kerajaan saya dan kuasa luar, yang diadakan di dahi saya Chakra Sistem Tenaga"
"Saya memaafkan semua rasa tidak puas hati dengan Allah dan segala yang diciptakan, yang diadakan di Crown Chakra Sistem Tenaga saya"
Dengan mantera ini, anda belajar untuk memaafkan semua rungutan diadakan dalam tempoh 28 frekuensi kardinal anda, melalui mengampuni 7 hubungan utama dan tujuh sistem tenaga chakra anda, dan ini berfungsi pada kenangan DNA anda juga. Cuba ini untuk satu atau dua minggu dan melihat bagaimana anda rasa. Ia adalah sangat mudah, tetapi amat berkuasa.

Jadi untuk meringkaskan - perbezaan tentang "Burren Chakra Energy Systems" dari sistem lain adalah;
1) chakra tidak satu unit tunggal, sebaliknya mereka adalah yunit kumpulan - homochord a.
2) Mereka sudah maju ketika lahir 100%, walau bagaimanapun, kami disekat untuk akses 100% melalui DNA, kenangan lama dan rasa tidak puas hati.
3) Anda tidak memerlukan peralatan yang khusus untuk melihat chakra, bidang aura atau meridian; keterangan mereka fungsi atau mal-fungsi, kesihatan atau kesihatan yang buruk dilihat dalam badan fizikal oleh fungsinya, dan badan-badan emosi / mental melalui sejauh mana hubungan anda berfungsi.
4) salah tanggapan itu, untuk mengubah keadaan bidang kami adalah sukar - ia tidak, kasih sayang dan keampunan ke atas perkara-perkara kecil, membolehkan kita lebih banyak akses kepada kekuatan kehidupan setiap hari, daripada kita boleh bayangkan.

Badan fizikal kita adalah jumlah medan tenaga kita. Keadaan badan fizikal kita adalah bukti keadaan medan tenaga kita. Termasuk tubuh fizikal dalam semua rohani, bekerja emosi dan mental anda kerana ia tidak boleh dipisahkan. Medan tenaga anda cetak negatif dibuat kelihatan ke dalam gambar badan fizikal anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar