Senin, 09 November 2015

ADHD - Deal With It Naturally!

ADHD - Deal With It Naturally!

Pada tahun 2003 cucu saya berumur 5 tahun. Ia adalah musim bunga, apabila Pengetua memanggil kita untuk datang untuk persidangan. Seterusnya berhenti pejabat Dr., di mana beliau telah didiagnosis dengan ADHD, diberi Rx untuk amfetamin dan dihantar pulang. Saya masih ingat duduk di depan komputer, dengan air mata kecewa kabur penglihatan saya. Saya memulakan carian pada hari itu, yang telah membawa kita di sini hari ini. Saya menulis kepada anda, untuk berkongsi maklumat yang saya telah terkumpul dan didapati berkesan. Jadi berehat, kerana saya mendedahkan kepada anda lima menakjubkan. Semua idea semula jadi yang akan meletakkan kuasa untuk membantu anak anda kembali di tangan anda.

# 5 Ketawa ... Jangan ketawa! Saya amat serius ... Menurut Dr Lee Burke; ketawa meningkatkan sistem imun, dan mengurangkan hormon tekanan yang berkaitan seperti, kortisol dan adrenalina. Ketawa akan mengurangkan tekanan darah ke tahap yang lebih rendah lebih sihat berbanding sebelum ia ketawa bermula. Ketawa benar-benar adalah ubat yang terbaik. Jadi ... skip keganasan, dan barangan yang menyedihkan, dan mencari sesuatu yang lucu untuk menonton. Atau hanya ketawa pada diri sendiri! Anak anda akan suka bahawa.

# 4 Latihan ... Anda sudah tahu bahawa mereka mempunyai lebih banyak tenaga daripada anda. Dan, anda pernah mendengar ... senaman yang meningkatkan "merasa baik" bahan kimia dalam otak (serotonin dan endorfin) dan mengurangkan tekanan (sesuatu yang anda boleh menggunakan kedua-dua) .Jadi! Mulakan hari kira dengan berjalan kaki bersama-sama. Atau, dapatkan kreatif; menari di sekeliling di dapur. Cucu saya fikir saya seorang penari yang sangat baik! Ini boleh membawa kepada banyak ketawa, Senaman dan Ketawa: 2 untuk harga satu.

# 3 Aromaterapi ... Bau perkara, amanah saya pada satu ini. Deria bau adalah berkait rapat dengan ingatan kita; minyak pati berbeza mempunyai kesan yang kuat ke atas bagaimana kita rasa. Untuk rumah masa kerja: campuran tiga titik setiap satu, Lemon, Limau gedang dan Bergamot, disebarkan ke dalam bilik anak anda belajar di membantu dengan fokus. Minyak lavender menenangkan dan sangat baik untuk sakit kepala. (Tidak kira yang mempunyai sakit kepala)

# 2 Muzik ... berkata untuk menenangkan binatang itu ganas. Saya tidak mencadangkan anda mempunyai binatang ganas, tetapi jika ia berfungsi pada mereka ... ia harus bekerja pada seorang budak lelaki berusia lapan tahun! ". Walaupun penjagaan bayi Cucu berusia empat bulan saya ... memakai beberapa bagus saya, santai muzik, untuk menutup bunyi bising di dalam rumah. (burung Tropika & piano) Pada malam Austin bertanya jika dia boleh mendengar "muzik burung". Lima tahun kemudian dia masih mendengar "muzik burung" ia membantu dia tidur. Beliau benar-benar suka burung.

# 1 Urut ... Sekarang sebelum anda menjalankan ke spa hari yang terdekat ... Dengarlah keluar! Satu petang saya mempunyai meja urut ditubuhkan di setiap bilik. (Tiada ia bukan hobi, saya telah menjadi Jurupulih Urut Berlesen sejak 1989) Austen adalah 5 dan ia adalah idea beliau untuk mendapatkan urutan pertama. Dia bertanya, "hey Gigi bagaimana pula urutan?" Saya berkata, "pasti ... memanjat di atas meja. Saya fikir" bagaimana comel "Dia menarik t-shirt off ... dan terus menyesuaikan bahagian muka untuk keselesaan beliau ... saya mula perlahan-lahan mengurut belakang ... Apabila dia melihat ke atas dan berkata, "bagaimana pula beberapa losyen Gigi" Dia adalah jelas serius urut, Dan saya menjawab "bagaimana pula wang Austen" Dia hanya ketawa, tetapi tindak balas kepada urut mendapat perhatian saya dan saya memberi tumpuan penyelidikan saya mengenai urut manfaat untuk kanak-kanak didiagnosis dengan pelbagai masalah tingkah laku. Kajian saya menemui keputusan yang fikiran bertiup kepada saya.

Saya telah ahli terapi selama hampir 20 tahun. Saya tahu urut besar, tetapi saya tidak tahu; sejauh mana ia akan membantu anak-anak kita. Berikut adalah beberapa keputusan yang luar biasa yang saya dapati.

Menurut Institut Penyelidikan Touch, di University of Miami School of Medicine ...

"Remaja ADHD diberi nilai diri mereka sebagai lebih ceria dan diperhatikan orang yg tdk tenang kurang selepas sesi urut. Juga, guru-guru diberi nilai remaja menerima urutan sebagai kurang hiperaktif dan seperti yang menghabiskan lebih banyak masa kepada tugas." Field, T., Quintino, O. & Hernandez-Reif, M., & Koslovsky, G. (1998).
Ringkasnya: Remaja dengan manfaat ADHD daripada terapi urut. Remaja, 33,103-108.

Satu kajian yang lebih terkini, melibatkan 30 kanak-kanak dan remaja yang berumur antara tujuh dan lapan remaja antara, semua didiagnosis dengan ADHD. Kanak-kanak secara rawak untuk kumpulan kawalan tunggu senarai dan sekumpulan urut. Negeri Mood bertambah baik bagi kumpulan urut tetapi tidak kumpulan kawalan. Berdasarkan smiley muka dan termometer skala. Kumpulan urut juga bertambah baik dalam tingkah laku bilik darjah dalam bidang yang Conners Guru skala penarafan pada kebimbangan, berkhayal dan hiperaktif. Khilanani, S., Field, T., Hernandez-Reif, M., & Schanberg, S. (2003) Terapi Urut meningkatkan mood dan tingkah laku pelajar dengan ADHD. Remaja, 38, 623-38.

Ringkasan yang dinyatakan secara khusus, yang "urut diberi tiga hingga lima kali seminggu pada 15 min. Setiap sesi, menurunkan tahap kortisol (hormon tekanan) dan tahap serotonin meningkat (merasa hormon yang baik)." Saya boleh pergi dengan statistik ini mengesankan, Tapi mereka semua berkata perkara yang sama. Dan itu adalah, urut adalah sangat, sangat baik untuk sesiapa sahaja didiagnosis dengan ADD / ADHD. Itu adalah berita yang besar!

Ini bukan Jadi Great berita adalah ini. Ia seperti senaman, untuk berkesan anak anda akan memerlukan 10 hingga 20 minit setiap tiga hari ke lima hari seminggu. Anda boleh membawa anak anda ke ahli terapi urut profesional, tetapi mengambil daripada saya; ini akan menjadi sangat mahal dan sangat memakan masa. Penyelesaian yang ideal akan diberikan kepada ibu untuk mengurut anak-anak mereka sendiri. Faedah yang tidak kekurangan ajaib! Sudah tentu anak-anak suka tetapi ibu bapa benar-benar menikmati perasaan seperti mereka dapat melakukan sesuatu untuk membantu. Semua yang anda perlukan ... Adakah keinginan untuk membantu anak anda dan kesediaan untuk belajar.

Teruskan. Berurusan dengan secara semulajadi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar