Senin, 09 November 2015

Asli Pemulihan Sejuk

Asli Pemulihan Sejuk

Bagaimana kita sembuh dari selesema? Apa adalah beberapa remedi rumah semula jadi untuk selesema? Kami digunakan untuk berfikir doktor akan membawa kita dengan baik atau kita pergi mendapatkan ubat di kedai ubat, tetapi apa dadah akan lakukan adalah sebenarnya menyekat gejala kami, mereka tidak membawa kita ke atas apa yang mendapat sebagai kayu di tempat pertama.

Cara terbaik untuk mengelakkan sejuk adalah untuk mempunyai gaya hidup yang dipilih yang menyokong sistem imun anda setiap hari. Itu adalah langkah pertama, tetapi jika anda melakukan menangkap sejuk dan cuba untuk mencari tahu apa yang perlu dilakukan mengenainya sekarang, salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan ialah mula minum banyak air, panas (boleh menambah sedikit limau jus kepadanya). Setiap perempat daripada satu air suam minuman jam dan secara beransur-ansur akan berkelip apa yang ada dalam sistem anda keluar.

Berikut adalah satu perkara yang mudah: Percayalah bahawa badan kita sebenarnya mahu menjadi baik. Ini adalah matlamat badan tidak kira apa. Kita perlu meringankan beban makanan pada sistem penghadaman kita dan membolehkan ia membersihkan. Makan makanan yang lebih ringan tanpa makanan haiwan, jus segar, buah-buahan, sayur-sayuran dan sup panas. Minum banyak air suam (boleh menambah teh herba atau cabutan). Echinacea dan meterai emas adalah herba yang benar-benar baik untuk membantu menjalankan sejuk yang keluar dari badan, dan boleh diambil sebagai kapsul atau teh.

Satu ubat yang hebat membuat teh daripada halia! Ambil akar halia mentah, keping ia mungkin 1/4 "keping, memasukkannya ke dalam periuk kecil air, reneh selama 15 minit, meletakkan madu mentah sedikit dan menghirup pada itu sepanjang hari. Anda boleh juga jus halia mentah segar bersama-sama dengan lobak merah dan epal, untuk merawat pembersihan super mentah. Ini adalah beberapa cara yang baik untuk sejuk, dan ingat "auns pencegahan bernilai satu paun untuk sembuh," supaya hidup gaya hidup yang bersih yang sihat akan pergi jauh ke arah mencegah sejuk di tempat pertama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar