Senin, 09 November 2015

Super Bowl mengasapi: 4 Pasti Kebakaran Cara-cara untuk Memerangi Ia (dan Membuat Anda Pemenang)

Super Bowl mengasapi: 4 Pasti Kebakaran Cara-cara untuk Memerangi Ia (dan Membuat Anda Pemenang)

Ia adalah masa untuk permainan besar, dan apa yang boleh menjadi lebih sedap daripada spread Super Bowl? Home dibuat cili, guacamole, harga rendah, cip, anjing, gula-gula, pedas, berminyak, berlemak, makanan panas, sedap. Tetapi apa yang boleh menjadi lebih teruk daripada semua gas dan kembung yang datang dengannya ?!

Berikut adalah empat, semula jadi, sihat cara pasti untuk memerangi bahawa Super Bowl mengasapi.

Menyediakan!

Jangan mula bermula dengan usus penuh. Anda mahu menyimpan barangan yang bergerak dan pastikan anda berada biasa. Cara terbaik untuk melakukannya adalah yang paling mudah: makan epal. Lebih baik lagi, makan sehari-hari epal untuk minggu sebelum perlawanan. Ia benar-benar adalah benar, "epal sehari terus doktor yang jauh." Ini kerana epal adalah sumber serat yang baik dan dapat membuat anda biasa.

Pastikan ia bergerak semasa permainan

Ada banyak peluang untuk memastikan ia bergerak semasa permainan. Fiber mungkin bersembunyi dalam penyebaran Super Bowl anda. Jika anda mempunyai cili, ada serat dalam kacang anda. Adakah terdapat pinggan sayur-sayuran? Ambil bahagian. Ia pasti akan memberi manfaat kepada usus anda. Dan jangan lupa air anda. Jadikan ia satu titik di separuh masa untuk mendapatkan dalam segelas atau dua untuk memastikan sistem anda di bahagian atas permainannya.

Move It - harfiah!

Selepas permainan tidak berputus asa! Anda tidak perlu pilates atau kelas putaran. Dengan berjalan kaki yang mudah di seluruh blok, atau menyodok dan mencincang ais, akan membantu merangsang sistem anda dan menjaga perkara-perkara yang bergerak.

Pergerakan Permainan jawatan

Selepas malam makanan yang anda tahu anda tidak boleh makan ingat satu atau dua minuman yang akan membuat anda berasa lebih baik. Yang pertama adalah teh herba lazat, Organic Pindah licin, yang amat berkesan. Baca dan ikut arahan. Minuman yang berbeza tetapi sama berkesan beberapa OJ dan percikan Nopalina.

Ini hanya beberapa cara yang berbeza untuk menjaga perkara-perkara yang bergerak dan mengelakkan menu perayaan anda dari merosakkan Isnin anda. Siapa kata anda tidak boleh mempunyai cili dan makan juga?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar