Senin, 09 November 2015

Tanda-tanda batu karang

Tanda-tanda batu karang

Jika anda membaca artikel ini maka anda mungkin berminat untuk mengetahui tanda-tanda batu karang. Dalam artikel ini, saya akan memberikan anda beberapa nasihat pakar mengenai tanda-tanda keadaan ini yang akan membantu anda mengenal pasti sama ada anda mempunyai keadaan ini.

Apabila keadaan membangun dan batu-batu yang terbentuk di sekitar buah pinggang anda, maka batu-batu biasanya mempunyai hujung tajam yang selalunya bermakna pesakit akan mengalami kesakitan yang teruk. Keadaan mengerikan dan menyakitkan boleh memberi kesan yang amat buruk kepada kehidupan pesakit dan ia adalah penting bahawa rawatan bermula dengan seberapa segera yang mungkin.

Untuk membolehkan anda untuk mengenal pasti sama ada anda mengalami keadaan ini maka saya kini akan membincangkan beberapa tanda-tanda batu karang. Tanda pertama yang anda boleh melihat keadaan ini adalah jika anda melihat apa-apa darah dalam air kencing anda, ini mungkin bermakna bahawa buah pinggang anda pendarahan dan darah ini kemudiannya yang dikumuhkan melalui air kencing anda.

Tanda lain adalah jika anda mengalami sakit yang tajam menembak ke bawah pek anda atau mana-mana sakit buah pinggang anda atau kawasan abdomen yang lebih rendah. Apabila anda berjalan di batu-batu biasanya akan bergerak dan ini sering menyebabkan kesakitan yang teruk.

Tanda lain adalah jika anda mengalami sensasi panas ketika cuba untuk membuang air kecil. Selalunya kesakitan yang dikaitkan dengan keadaan yang sering boleh menyebabkan muntah-muntah dan loya umum.

Walaupun ini adalah satu keadaan yang mengerikan dan menyakitkan terdapat pelbagai rawatan yang ada dan menyediakan keadaan ini dikenal pasti dan dirawat pada peringkat awal maka kebanyakan orang akan membuat pemulihan penuh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar