Senin, 09 November 2015

Tambahan Private Label - Bagaimana untuk Meningkatkan Keuntungan kedai saya

Tambahan Private Label - Bagaimana untuk Meningkatkan Keuntungan kedai saya

Tambahan Private Label telah menjalani pertumbuhan yang berterusan walaupun dalam keadaan ekonomi yang lemah. Untuk lebih spesifik, jenama kedai telah menunjukkan peningkatan yang stabil dalam jualan untuk tahun. Semua itu berkata, saya akan meneroka beberapa kemungkinan alasan untuk ini, dan cara-cara di mana anda boleh memohon produk label swasta untuk perniagaan anda dan kelebihan. Lets menentukan apa ini ialah:

Pelabelan swasta adalah pembuatan besar-besaran barangan yang nyata bagi banyak syarikat dilabel di bawah jenama setiap syarikat yang lebih kecil sendiri.
Kami melihat ini biasanya dalam rantaian runcit negara seperti Walgreens, Rite-Aid, CVS, Target, Walmart, dan lain-lain lagi. Semua orang telah membeli Walgreens jenama Tylenol pada satu titik atau yang lain, kanan? Mengapa? Ini kerana kami percaya kami akan menjimatkan wang dengan membeli jenama kedai. Betul ?. Juga ia hanya saya atau adakah anda mendapatkan perasaan bahawa produk ini adalah lebih murah dalam harga daripada kualiti? Saya pernah mempunyai keputusan yang bercampur-campur pada satu ini, sehingga saya mula bekerja untuk sebuah syarikat yang menyediakan jenama kedai dan jenama yang unik jadi saya berat sebelah. Benar-benar, kebanyakan produk dihasilkan di barisan pengeluaran sama yang jenama utama berada. Adakah itu ironi atau nilai? Seterusnya apakah faedah jenama anda sendiri? Pertama sebab utama sebenar untuk kejayaan industri adalah yang paling mungkin disebabkan oleh belia model perniagaan ini. Hanya baru-baru ini pelabelan swasta telah disesuaikan kepada majoriti ibu & gaya pop perniagaan kecil. Oleh itu, keupayaan untuk lebih banyak kedai untuk menawarkan jenama mereka sendiri telah meningkat kadar pertumbuhannya. Menyebabkan peningkatan nombor jualan nasional untuk pembekal kedai jenama utama. Benar-benar semua kelebihan kepada model perniagaan ini boleh dikaitkan dengan hakikat afore disebut, "penjenamaan Store hanya baru-baru telah disesuaikan dengan majoriti kecil ... perniagaan".

Melalui ini pemilik kedai kecil untuk menyediakan jenama mereka sendiri yang merupakan penggerak di sebalik kejayaan label persendirian. Selari dengan peningkatan pasaran begitu juga dengan belanjawan pemasaran satu pembekal label persendirian yang digunakan untuk merekrut pemilik kedai lebih ke dalam perniagaan kedai jenama. Jadi mengapa yang menawarkan makanan tambahan label persendirian atau vitamin label swasta? Ia masih boleh dipertikaikan, tetapi tindak balas yang biasa akan menjadi keuntungan meningkat. Walau bagaimanapun, kesedaran jenama memainkan peranan penting dalam proses membuat keputusan mereka mempertimbangkan jenama mereka sendiri. Secara keseluruhan, membangunkan membantu jenama anda sendiri dalam membina kesetiaan jenama. Sebaik sahaja anda telah mencapai nilai yang dilihat keunggulan produk dengan produk lain yang anda akan mempunyai pelanggan lebih SETIA, tetapi naluri.

Tidak kira apa niat anda dalam menjual talian anda sendiri produk label persendirian faedah akan memihak kepada anda. Meningkatkan keuntungan, meningkatkan kesedaran jenama, dan meningkatkan kesetiaan pelanggan adalah apa yang anda perlukan.
Jadi bagaimana anda membeli produk-produk ini? Pertama saya cadangkan mengenal pasti produk jualan anda yang terbaik. Kemudian cuba dengan satu atau dua daripada anda, melakukan kajian, dan mencari pembekal. Pastikan untuk memilih pembekal dengan pelesenan yang mencukupi dan produk yang setanding (jangan lupa untuk meminta sampel). Biasa kos permulaan ialah $ 500 - $ 2000 untuk produk atau dua dengan label.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar