Senin, 09 November 2015

G Therapy - Pendekatan Berkesan Rawatan Schizencephaly

G Therapy - Pendekatan Berkesan Rawatan Schizencephaly

Schizencephaly juga diiktiraf sebagai Split Brain yang merupakan syarat klinikal oleh sebab perpecahan atau rekahan dalam tisu otak. Ia adalah sebuah negara yang amat luar biasa dan disebabkan oleh sebab pertumbuhan anatomi miskin otak embroytic sepanjang tujuh bulan pertama kehamilan. Sebaliknya, alasan yang tepat di belakang jenis ini keadaan masih belum menentu dan untuk itu rawatan Schizencephaly menjadi satu yang sukar pada hari ini.

Terdapat dua penampilan Schizencephaly dan salah satu daripada orang-orang jenis saintifik dikenali sebagai Open lipped dan satu lagi dikenal pasti sebagai Closed lipped. Jenis yang bergantung kepada dinding rekah sama ada ia dibahagikan atau tidak sama. Clefts dibentuk di mana-mana bahagian otak atau kedua-dua belah otak dan dari permukaan otak pendahuluan tambahan untuk ventrikel yang penuh dengan cecair.

Keadaan klinikal boleh datang ke dalam pandangan sebagai porencephaly. Walaupun, dalam Schizencephaly, rekah sentiasa dipenuhi dengan tisu otak pada masa yang sama dengan tisu parut serta perkara putih yang jelas dalam porencephaly. Ujian MRI boleh digunakan untuk membezakan antara kedua-dua juga.

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, punca-punca penyakit ini tidak benar-benar jelas hingga kini. Kerosakan otak embrio sepanjang tujuh bulan pertama kehamilan sepatutnya menjadi salah satu punca. Kerosakan yang mungkin berlaku disebabkan oleh jumlah yang lebih kecil peredaran darah dan dengan itu ia menyebabkan kemalangan serebrovaskular yang secara umumnya dikenali sebagai jangkitan strok atau CVA dan EMX2 mutasi gen juga.

Terdapat lebih daripada beberapa tanda-tanda seperti ini keadaan kekuatan klinikal terbukti dengan cara yang berbeza bergantung kepada keluasan berpecah. Ini boleh termasuk halangan dalam pembangunan hydeocephalus, microencephaly yang berlaku semasa pengumpulan cecair dalam otak, meningkatkan nada otot, anggota badan lumpuh hypotonia dan ini dinyatakan sebagai cacat kerana penyakit dan juga sawan terencat palsy. Examing ia sepanjang jalan melalui genetik tidak dibuat mungkin namun CT atau MRI adalah kaedah yang mudah dapat membezakan masalah.

Tiada rawatan Schizencephaly tertentu. Walau bagaimanapun, G Therapy dianggap telah terdedah perubahan membantu dalam sebilangan kecil kes-kes pesakit yang menjalani dari keadaan klinikal ini. Selepas Terapi G bersama-sama dengan pemahaman, peningkatan dalam otot, peristiwa penting dan juga ucapan, terdapat lebih daripada beberapa penambahbaikan di seluruh dunia ditunjukkan.

Pusat Life-Sains, Kesihatan dan Perubatan, penyelidikan terkenal serta pusat rawatan, menjalankan kerja-kerja kurang upaya dipertingkatkan serta keadaan neurologi. Terapi G datang bersama-sama dengan rawatan klinikal homeopati serta ubat-ubatan biochemic. Secara keseluruhan, Terapi G boleh menjadi penyelesaian yang lebih baik bagi masalah Schizencephaly. Oleh itu, adalah disyorkan sebagai pendekatan berkesan rawatan Schizencephaly.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar