Senin, 09 November 2015

IMRS 2000 Kajian - The Top 10 Naik Taraf Baru

IMRS 2000 Kajian - The Top 10 Naik Taraf Baru

The iMRS 2000 peranti PEMF adalah generasi terbaru sistem MRS 2000+ Designo yang telah wujud selama lebih 15 tahun sekarang. Kadang-kadang lebih baru tidak semestinya bermakna lebih baik, jadi mari kita lihat di bahagian 10 ciri-ciri baru dan melihat jika mereka benar-benar dibandingkan kepada semua gembar-gembur. Saya mempunyai peluang untuk melihat iMRS baru 2000 sistem pada satu majlis di San Diego. Berikut adalah kajian saya satu perubahan baru:

10 Sepuluh Naik Taraf Baru

Naik taraf # 1: iMRS2000 baru sama sekali digital dan boleh diprogramkan dengan lebih banyak fleksibiliti yang besar dalam menambah pilihan dan menaik taraf.

Naik taraf # 2: Setelah melihat sistem kesihatan iMRS yang baru, ia adalah sangat kecil dan elegan dan perumahan luar mempunyai kulit seperti rasa yang sangat bagus. Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Syarikat, Wolfgang Jaksch, ikan pari memberi inspirasi kepada reka bentuk. Ikan pari telah sangat maju organ-organ deria yang sebenarnya mengesan medan elektromagnet. Ini adalah reka bentuk yang sangat sesuai dan sangat baik cari juga.

Naik taraf # 3: Ia adalah sangat bagus yang anda boleh palam aplikator ke dalam mana-mana cawangan di belakang dan sistem secara automatik mengesan yang aplikator dipasang dan memaparkan gambar kecil aplikator.

Naik taraf # 4: Terdapat juga pengaturcaraan ciri-ciri yang membolehkan ahli-ahli yang berbeza dari rumah untuk menetapkan program khas mereka sendiri.

Naik taraf # 5: aplikator juga dinaik taraf dan kualiti yang lebih tinggi. Menggunakan warna kelabu logam yang sejuk, mereka lebih bagus mencari juga.

Naik taraf # 6: mat seluruh badan kini lebih tahan lama, tahan air mata dan mempunyai tebukan membuat tikar yang lebih mudah untuk kali ganda.

Naik taraf # 7: Dan pemakai siasatan pada iMRS baru 2000 mempunyai perisai 100% keluli anodized menjadikan ia sangat tahan lama. Juga siasatan baru ini mempunyai peningkatan 400% dalam intensiti pada peringkat tertinggi.

Naik taraf # 8: Salah satu pengumuman yang paling besar dan paling menarik adalah sistem Imore baru yang boleh didapati (Imore = pemantauan dan peraturan Interaktif) adalah kemajuan teknologi yang membolehkan iMRS2000 untuk benar-benar mendengar badan anda menggunakan maju HRV (jantung Kadar kebolehubahan ) peranti biofeedback yang menyesuaikan intensiti sistem untuk memaksimumkan kesihatan dan keuntungan anda. (Meletakkan iMRS 2000 secara autopilot).

Naik taraf # 9: Juga, kini terdapat satu model profesional yang mempunyai bank data lengkap protokol yang telah diprogramkan ke iGuide kad SD yang baru. Model pengamal juga mempunyai keupayaan untuk program 1-60 minit untuk aplikasi. Unit ini hanya boleh didapati bagi pengamal penjagaan kesihatan berlesen.

Naik taraf # 10: Akhirnya ada yang iSLRS baru (Bunyi dan Sistem Relaxation cahaya) yang mempunyai fungsi kini lebih maju, dua pilihan warna tambahan (hijau dan biru) dan muzik pangkalan data yang lebih besar dengan muzik telah diprogramkan. Juga pemain CD tidak lagi diperlukan.

Kesimpulannya, iMRS 2000 adalah benar-benar satu kejayaan dalam inovasi dalam bidang terapi magnet berdenyut dan ubat tenaga dengan banyak kemungkinan dan fleksibiliti untuk mengendalikan program dan ciri-ciri baru dengan kad SD mudah sedikit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar