Senin, 09 November 2015

Manfaat indah Pure Bunga pati

Manfaat indah Pure Bunga pati

Beberapa tumbuhan herba kita sering digunakan dalam masakan telah mendapat satu komponen perubatan yang unik dan juga boleh dibuat ke dalam tablet, teh, poultices dan tinctures. Namun begitu, herba khas dihasilkan sebagai pati yang dikenali sebagai pati bunga.

Ramai orang percaya bahawa pati ini memudahkan kesejahteraan kesihatan mental terutama keseluruhan dalam banyak cara. Remedi bunga Bach mana dilabel oleh Dr Edward Bach yang asalnya dibangunkan perubatan alternatif ini yang besar. Kelebihan kesihatan ini pati bunga mana yang dinyatakan oleh Flower Essence Society. Disenaraikan di sini adalah beberapa Amerika Utara pati bunga semula jadi dan organik popular.

Herba 1.Garlic adalah baik untuk individu yang rapuh, saraf dan terdedah kepada daya hidup yang rendah. Ia hampir selalu digunakan dalam pelbagai jenis tekanan dan kebimbangan dan menggalakkan perasaan keutuhan yang memberikan kekuatan dan ketahanan dinamik.

2.Basil menggalakkan keupayaan untuk mengintegrasikan seksualiti dan kerohanian secara khusus kepada orang-orang yang mempunyai isu-isu dalam tingkah laku rahsia dan tekanan perkahwinan.

3.Chamomile memberikan ketenangan emosi dan kestabilan bagi individu yang sering marah, muram, panas baran dan ketidakupayaan untuk membebaskan kebimbangan emosi. Yang sangat baik untuk orang-orang dengan mood labil dan sering mengalami kesukaran untuk melepaskan tekanan emosi mereka dan orang-orang yang menjalani tidur atau insomnia kronik.

4.Lavender membantu melegakan kerisauan dan aktiviti mental yang berlebihan. Ia berguna untuk orang-orang itu emosi yang cedera hanya kerana kesan santai dan sedating itu. Membantu membawa keupayaan untuk sederhana dan menguruskan kekuatan fizikal dan emosi seseorang.

5.Dill menggalakkan keupayaan untuk mengalami dan mengambil dalam kenikmatan hidup dan lebih baik mengasimilasikan persepsi deria. Biasanya diletakkan untuk digunakan untuk individu terharu kerana lebih rangsangan, hipersensitiviti kepada alam sekitar atau dengan aktiviti luar dengan kesesakan deria.

6.Peppermint untuk penghapusan keletihan mental, kelambatan, perasaan membosankan, metabolisme tidak seimbang yang habis daya mental. Menggalakkan Kesedaran, kejelasan yg berjaga-jaga dan kecerdasan mental.

7.Cayenne adalah penyembuhan pati bunga yang menggalakkan perubahan dan penambahbaikan. Digalakkan untuk individu yang tidak dapat bergerak atau membuat perubahan dan juga yang merasakan mereka hanya terperangkap dalam corak rintangan dan procrastination.

Pati yang dinyatakan di atas di mana pada dasarnya dilihat di rumah kami dan hanya kira-kira semua mempunyai manfaat kesihatan khusus untuk membantu mengurangkan masalah-orang yang dalam emosi, rohani, fizikal dan psikologi. Ini jenis perubatan sampingan di mana diuji untuk bekerja dan selamat untuk digunakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar